Czy patrząc na ogłoszenia klubów fitness i osiedlowych siłowni zastanawiałeś się nad niektórymi skrótami, obecnymi na listach proponowanych zajęć? Jeśli na to pytanie odpowiadasz twierdząco, to z całą pewnością musisz przeczytać artykuł, który wyjaśnia czym jest trening FBW. Sprawdź, co kryje się pod tą tajemniczą nazwą.

trener personalny Katowice

Co to jest trening FBW?

Nazwa tego rodzaju treningu pochodzi, jak może się ktoś domyślać, z języka angielskiego. To skrót, którego pełne rozwinięcie brzmi Full Body Workout i oznacza ćwiczenia całego ciała. Pod tym względem trening FBW nie znajduje się daleko od tego, o czym pisałem nie tak dawno. Przy pomocy dobrze przeprowadzonych sesji treningowych w krótkim czasie możesz osiągnąć zamierzone przed rozpoczęciem sesji cele.

Uniwersalność treningu FBW

Jedną z największych zalet treningu FBW jest jego duża elastyczność, dzięki czemu z łatwością możesz dopasować go do swoich indywidualnych potrzeb. Po ustaleniu, najlepiej z profesjonalnym trenerem personalnym z Katowic, własnego planu treningowego, poznasz swoje cele i sposoby najlepszego dotarcia do nich.

Dobrze ułożony trening FBW to przede wszystkim możliwość osiągnięcia założonych na końcu planu oczekiwań. Niezależnie od tego, czy chcesz wzmocnić swoją kondycję fizyczną, zrzucić parę zbędnych kilogramów lub uzyskać przygotowanie do dalszych planów treningowych, opartych o bardziej zaawansowane techniki ćwiczeń kulturystycznych.

Jak wykonywać trening FBW?

Najlepszym sposobem na dobre wykonywanie ćwiczeń zapisanych w planie treningowym jest rozpoczęcie zajęć pod okiem doświadczonego specjalisty jakim jest trener osobisty, posiadający odpowiednią wiedzę. W ten sposób możesz uzyskać najbardziej optymalne rezultaty swoich ćwiczeń, a przy tym zachować bezpieczeństwo i ochronę przed ewentualną kontuzją.

Jeśli jednak zdecydujesz się na samodzielne podjęcie planu treningowego rozpisanego według zasad opartych o trening FBW, pamiętaj przede wszystkim o odpowiedniej rozgrzewce, bo jest ona bardzo istotna dla zapobieżenia urazom. Ważne jest także spokojne zwalnianie tempa po zakończonej sesji treningowej. Dzięki wolnemu truchtowi i spokojnym ćwiczeniom rozciągającym zapewnisz swojemu organizmowi spokojne przejście w stan odpoczynku.

Masz więcej pytań lub wątpliwości? Zostaw komentarz lub skontaktuj się ze mną w inny sposób.